...
با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید
...< دانلود اهنگ Mp3 دانلود اهنگ Mp3 .

دانلود اهنگ Mp3

دانلود مراسم اختتاميه سي و دومين جشنواره فيلم فجر

دانلود مراسم اختتاميه سي و دومين جشنواره فيلم فجر با كيفيت عالي و لينك مستقيم

دانلود مراسم اختتاميه سي و دومين جشنواره فيلم فجر | www.Need4dl.ir

توضييحات : 

امروز براي شما كاربران عزيز سايت احتياج براي دانلود مراسم اختتاميه سي و دومين جشنواره فيلم فجر را آماده كرديم ...

 

 

دانلود نسخه با كيفيت عالي و فرمت MKV ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

راهنماي دانلود:

پس از ورود به لينك دانلود، روي دكمه Free Download كليك كرده و سپس دكمه Create Download Link را بزنيد تا لينك مستقيم براي شما آماده گردد.

 

 

به گزارش خبرنگار سينمايي فارس، جوايز بخش سوداي سيمرغ سي و دومين جشنواره فيلم فجر به شرح زير اعلام شد :

 

سيمرغ بلورين بهترين جلوه‌هاي ويژه بصري:


سيدهادي اسلامي براي فيلم «چ»

 

سيمرغ بلورين بهترين جلوه‌هاي ويژه ميداني:


حميدرضا سليماني براي فيلم «چ» و «رستاخيز»

 

سيمرغ بلورين بهترين چهره‌پردازي:


محسن موسوي براي فيلم «رستاخيز»

 

سيمرغ بلورين بهترين طراحي صحنه و لباس:


اين بخش دو سيمرغ گرفت:

مجيد ميرفخرايي براي فيلم «رستاخيز»

شراره سروش براي فيلم «همه چيز براي فروش»

اسامي اين بخش را رضا عطاران اعلام كرد و در سخناني گفت: از طراح سيمرغ تشكر مي‌كنم كه دوباره آن را به شكل سيمرغ درآورد. سيمرغ سال گذشته شبيه شكلات خوري بود.

 

سيمرغ بلورين بهترين صداي فيلم:


براي فيلم «چ» صدابردار: بهمن اردلان / صداگذار: سيدعليرضا علويان

علويان هنگام دريافت جايزه‌اش عنوان داشت: خوشحالم كه جايزه را از جهانگير ميرشكاري گرفتم. او هميشه در كار برايم اسطوره و الگو بوده است و از ابراهيم حاتمي‌كيا كه به من اعتماد كرد نيز تشكر مي‌كنم و اگر اين جايزه را گرفتم به دليل كارگرداني به جا و خوب ايشان در «چ» بوده است.

 

بهترين بازيگر نقش مكمل مرد:


ديپلم افتخار بهترين بازيگر نقش مرد به ميلاد كي‌مرام تعلق گرفت كه جايزه خود را به كودكان سرطاني محك تقديم كرد.

سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل مرد به بابك حميديان براي فيلم «چ» و «رستاخيز»

حميديان در سخناني گفت: شهيد اصغر وصالي و اصغر وصالي‌ها همواره به من يادآوري مي‌كنند كه ما بي‌چرا زندگانيم و آن‌ها با چرا رفته‌گان آگاهند.

وي افزود: تجربه كار كردن با احمدرضا درويش، ابراهيم حاتمي‌كيا، كيومرث پوراحمد و رخشان بني‌اعتماد تجربه باشكوهي است كه قدردان آن هستم و از زحمات آقاي رضاداد، مسئولان جشنواره و بچه‌هاي رسانه هستم هم تشكر مي‌كنم كه شب‌ها نخوابيدند.

او در ادامه سخنانش خطاب به نهاونديان عنوان داشت: به رييس‌جمهور محترم بفرماييد كه ما مي‌خواهيم بي‌واسطه و در يك متري خواسته‌هاي‌مان را به شما بگوييد. لطفا اين فرصت را فراهم كنيد.

 

سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل زن:


ديپلم افتخار به طور مشترك به هنگامه حميدزاده براي فيلم «اشباح» و مليكا شريفي‌نيا براي فيلم «اشباح» اهدا شد

شبنم مقدمي براي فيلم «امروز» سيمرغ گرفت كه آن را به پدر و مادرش اهدا كرد.

 

سيمرغ بلورين بهترين موسيقي متن:


ديپلم افتخار اين بخش به كارن همايونفر براي فيلم «همه چيز براي فروش» تعلق گرفت.

سيمرغ بلورين بهترين موسيقي متن نيز به استفان واربك براي فيلم «رستاخيز» تعلق گرفت.

 

سيمرغ بلورين بهترين تدوين:


مهدي حسيني‌وند براي فيلم «چ»

 

سيمرغ بلورين بهترين فيلم‌برداري:


حسين جعفريان براي فيلم «رستاخيز»

 

سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول مرد:


رضا عطاران براي فيلم «طبقه حساس»

عطاران هنگام دريافت جايزه‌اش عنوان كرد: خدا را شكر كه از سيمرغ‌هاي سال قبل كه شبيه شكلات خوري بود به ما نرسيد. من يكي دوسال بود كه منتظر دومين سيمرغم بودم كه با سيمرغي كه در خانه دارم جفت بيندازم و براي سال‌هاي ديگر كه مي‌خواهم خودم جشنواره بزنم توليدي سيمرغ راه بيندازم.

 

سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول زن:


مريلا زارعي براي فيلم «شيار 143»

زارعي پس از دريافت سيمرغ خود در سخناني گفت: تشكر مي‌كنم از هيات داوران كه بازي من به دلشان نشست. خدا را شاكرم كه اين توفيق را به من داد تا در نقشي سنگين، حساس و مسئوليت‌برانگيز بازي كنم و باز خدا را شاكرم كه اين توفيق را به من داد كه در قلب شما بنشينم.

وي افزود: اين سيمرغ حاصل سال‌ها مهري است كه از شما گرفتم و تجربه‌اي كه از كار كردن با كارگردانان بزرگ به دست آوردم. از آقاي ابراهيم حاتمي‌كيا تشكر مي‌كنم چراكه اجازه دادند در مقابل دوربين‌شان در فيلم ارزشمند «چ» قرار بگيرم و بياموزم و دوم به دليل كار متعهدانه و ارزشمندشان كه باعث شدند توجه هيات داوران به «شيار 143» جلب شود.

زارعي تصريح كرد: اين جايزه براي من خيلي ارزشمند است. خواهش مي‌كنم به جاي تشويق من و اين سيمرغ، به احترام همه مادران و زنان سرزمينم كه در اين سال‌ها صبورانه ايستادند، عزيزانشان را براي جان و مال و ناموس اين كشور دادند و باز هم سكوت كردند، به احترام بايستيد.

 

سيمرغ بلورين بهترين فيلم‌نامه:


بهروز افخمي براي فيلم «آذر، شهدخت، پرويز و ديگران»

 

سيمرغ بلورين بهترين كارگرداني:


احمدرضا درويش براي فيلم «رستاخيز»

 

سيمرغ بلورين بهترين فيلم (به تهيه‌كننده):


آذر، شهدخت، پرويز و ديگران (به تهيه‌كنندگي بهروز افخمي و سيدجمال ساداتيان)

رستاخيز (به تهيه‌كنندگي تقي عليقلي‌زاده) 

در اين بخش جايزه هيات ويژه داوران به دو فيلم سينمايي «شيار 134» و «آذر، شهدخت،‌ پرويز و ديگران» رسيد.

نرگس آبيار كارگردان «شيار 143» كه جايزه ويژه هيات داوران جشنواره را گرفته بود، عنوان كرد: فيلمم را به مقام مادران سرزمينم تقديم مي‌كنم؛ بويژه مادران رزمندگاني كه به جبهه‌ها رفتند، مادران رزمندگاني كه زخمي شدند و بويژه مادران غم‌ديده‌ اما شكوهمند رزمندگان شهيد. اميدوارم روزي برسد كه حاج‌ كاظم‌ها در سرزمين خودشان غريبه نباشند؛ با تشكر ويژه از آقاي حاتمي‌كيا.

 

جايزه ويژه نگاه ملي به «چ»


جايزه ويژه نگاه ملي در آخرين لحظات به فيلم سينمايي «چ» به كارگرداني «ابراهيم حاتمي‌كيا» تعلق گرفت.

بنا بر اين گزارش، جايزه اين فيلم سينمايي به مديرعامل بنياد سينمايي فارابي اهدا شد.

 

«شيار 143» و «خط ويژه» سيمرغ نگاه مردمي را گرفتند


دو فيلم سينمايي «شيار 143» و «خط ويژه» توانستند با اختلاف يك صدم سيمرغ نگاه مردمي را از آن خود كنند.

 به گزارش خبرنگار سينمايي فارس، در آخرين بخش اختتاميه جشنواره فيلم فجر، اسامي فيلم‌هاي برگزيده نگاه مردمي از سوي محمدمهدي عسگرپور اعلام شد.

عسگرپور هنگام اعلام اسامي اين بخش در سخناني عنوان داشت: در سينما چيزهايي است كه براي مديريت آن كار به چاقوكشي مي رسد مثل شوراي پروانه ساخت، شوراي صنفي نمايش و همچنين آراي مردمي. هرچه ما اعلام كرديم كه خانه سينما تازه از اتاق عمل بيرون آمده اصرار ها بر اين بود كه آراي مردمي فيلم هاي جشنواره بايد توسط خانه سينما مديريت شود. در خانه سينما 38 نفر مسئول اين كار بودند كه در طول ايام جشنواره به دقت اين آرا را مورد بررسي قرار دادند و از ميان 72 هزار و 279 راي از 409 نوبت نمايش در طي يازده روز به نتيجه نهايي رسيدند.

عسگرپور ادامه داد: از مجموع بيش از 72 هزار راي تماشاگران در 11 روز، پنج فيلم «شيار 143» (با امتياز 3.31)،‌ «خط ويژه» (با امتياز 3.30)، «عصباني نيستم» (با امتياز 3.16)، «چ» (با امتياز 3.15) و «قصه‌ها» (با امتياز 3.13) بيشترين راي را گرفتند.

وي تصريح كرد: به دليل رويكرد انساني و نه فقط رياضي و به دليل فاصله يك‌صدم درصدي فيلم‌هاي اول و دوم، سيمرغ بلورين بهترين فيلم از نگاه تماشاگران به «شيار 143» و «خط ويژه» اهدا مي‌شود.

در اين بخش سيمرغ بلورين بهترين فيلم از نگاه تماشاگران به دو فيلم «شيار 143» و «خط ويژه» تعلق گرفت و محمد حسين قاسمي و ابوذر پور محمدي براي تهيه كنندگي «شيار 143» و منصور لشگري براي تهيه كنندگي «خط ويژه» سيمرغ بلورين بهترين فيلم از نگاه مردمي را دريافت كردند.

در ادامه اين مراسم قاسمي تهيه كننده فيلم «شيار 143» از منتقدان، رسانه ها، رضاداد دبير جشنواره فيلم فجر و همچنين از حاتمي كيا سپاسگزاري كرد.

سپس مصطفي كيايي كارگردان «خط ويژه» براي دريافت هديه تولدش روي صحنه آمد و گفت: من خوشحالم از اين كه سعي مي كنم بگويم عصباني نيستم. من مي دانم كه به خانه سينما به خاطر انتخاب آراي مردمي سخت گذشته است. خيلي خوشحالم كه فيلم مي سازم و مردم براي ديدن فيلم من پول مي دهند. اميدوارم در آينده به جوان هايي مثل درميشيان، سامان سالور و... بهاي بيشتري داده شود.

در پايان اين مراسم لشكري تهيه كننده «خط ويژه» نيز با تشكر از مردمي كه به ديدن اين فيلم نشستند، گفت: در اين دوره از جشنواره حضور خانواده هاي شهيد بسيار محسوس بود و من از اين بابت بسيار خوشحالم. در يكي از نمايش هاي مردمي يكي از مادران شهدا كنار من نشسته بود كه در زمان نمايش فيلم دائم مي خنديد. زماني كه فيلم تمام شد اين مادر شهيد به من گفت كه زمان بسياري بوده است كه نخنديده. من از اين بابت خوشحالم و جايزه ام را به پسرم سياوش تقديم مي كنم.

 

قدرت كارگرداني حاتمي كيا براي «چ» سيمرغ نداشت


به گزارش خبرنگار سينمايي فارس، تمام كساني كه امسال فيلم سينمايي «چ» را ديدند به قدرت كارگرداني حاتمي كيا اذعان داشتند اما ظاهرا هيات داوران 8 نفره جشنواره فجر نظري مخالف با ديگران داشتند و از نظر آنها كارگرداني حاتمي كيا براي «چ» شايسته سيمرغ بلورين نبود.

براساس اين گزارش، هيات داوران در جشنواره 32 سيمرغ بلورين خود را به احمدرضا درويش براي «رستاخيز» اهدا كرد و دو جايزه نيز به عنوان جايزه ويژه هيات داوران به نرگس آبيار براي «شيار 143» و حميد نعمت الله براي «آرايش غليظ» اهدا كرد و با وجود اينكه «چ» توانست شش جايزه را بدست بياورد اما هيچ سهمي از سيمرغ كارگرداني و بهترين فيلم نداشت.

پيش از شروع مراسم اختتاميه شنيده ها حكايت از اهداي سيمرغ بلورين بهترين كارگرداني به ابراهيم حاتمي كيا داشت اما در مراسم پاياني چنين چيزي را شاهد نبوديم اما به نظر مي رسد با توجه به اينكه «چ» در بين اهالي سينما و رسانه بسيار مورد توجه قرار گرفته است اين كارگردان قدرتمند سينماي ايران جايزه خود را هنگام اكران عمومي «چ» از مردم خواهد گرفت.

 




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۱:۲۸ توسط:سعيد مهراني موضوع:

دانلود فيلم فردا

دانلود فيلم فردا با كيفيت عالي و فرمت Mp4 و MKV و با لينك مستقيم

احتياج براي دانلود

دانلود فيلم فردا به كيفيت عالي و لينك مستقيم | www.Need4dl.ir

كارگردان: ايمان افشاريان و مهدي پاكدل | ژانر: اجتماعي

سال انتشار: 1392 | مدت زمان: 84 دقيقه

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 335 + 699 مگابايت

 

خلاصه داستان:
 «فردا» داستان دختري را روايت مي‌كند كه علاقه به عكاسي دارد و همراه با مادرش راهي سفر عكاسي مي‌شود. در اين سفر اتفاقاتي براي او پيش مي‌آيد ...

 

بازيگران:
صادق صفايي، اميررضا دلاوري، علي دهكردي، مجيد آقاكريمي، محمدرضا عليمرداني، ستاره اسكندري، عليرضا شجاع نوري و ...

 

 

دانلود نسخه با كيفيت عالي و فرمت MKV ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

دانلود نسخه كم حجم با فرمت MP4 ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

راهنماي دانلود:

پس از ورود به لينك دانلود، روي دكمه Free Download كليك كرده و سپس دكمه Create Download Link را بزنيد تا لينك مستقيم براي شما آماده گردد.





برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۱:۲۸ توسط:سعيد مهراني موضوع:

دانلود فيلم فرار از كمپ 3

دانلود فيلم فرار از كمپ 3 با كيفيت عالي و فرمت Mp4 و MKV و با لينك مستقيم

احتياج براي دانلود

دانلود فيلم فرار از كمپ 3 به كيفيت عالي و لينك مستقيم | www.Need4dl.ir

كارگردان: آرمين و آبتين حشمتي | ژانر: طنز

سال انتشار: 1392 | مدت زمان: 84 دقيقه

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 335 + 699 مگابايت

 

خلاصه داستان:
“فرار از كمپ” در قسمت سوم و بعد از گذراندن فراز و نشيب هاي بسيار راه جديدي را براي بازپروري معتادان پيدا مي كند تا بلكه بتواند از اين راه موفق شود اما ...

 

بازيگران:
حميد لولايي، نصرالله رادش، حسن صاحب ابرقاني، كيانوش گرامي، كامران فيوضات، كريم قرباني، بهزاد رحيم خاني، سمانه جلالي و ...

 

 

دانلود نسخه با كيفيت عالي و فرمت MKV ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

دانلود نسخه كم حجم با فرمت Mp4

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

راهنماي دانلود:

پس از ورود به لينك دانلود، روي دكمه Free Download كليك كرده و سپس دكمه Create Download Link را بزنيد تا لينك مستقيم براي شما آماده گردد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۱:۲۷ توسط:سعيد مهراني موضوع:

دانلود فيلم ملبورن

دانلود فيلم ملبورن با كيفيت عالي و فرمت Mp4 و MKV و با لينك مستقيم

احتياج براي دانلود

دانلود فيلم ملبورن با كيفيت عالي و لينك مستقيم | www.Need4dl.ir

كارگردان: نيما جاويدي | ژانر: اجتماعي

مدت زمان: ۹۲ دقيقه | سال انتشار: ۱۳۹۲

فرمت: Mp4 + MKV | حجم: 188 + 454 مگابايت

خلاصه داستان:

 «ملبورن» داستان زندگي زوجي جوان است كه در آستانه سفر به ملبورن ناخواسته درگير ماجرايي پيچيده مي‌شوند ...

بازيگران:

پيمان معادي، نگار جواهريان، روشنك گرامي، الهام كردا، ويدا جوان و ...

 

 

دانلود نسخه با كيفيت عالي و فرمت MKV ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

دانلود نسخه كم حجم با فرمت MP4 ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

راهنماي دانلود:

پس از ورود به لينك دانلود، روي دكمه Free Download كليك كرده و سپس دكمه Create Download Link را بزنيد تا لينك مستقيم براي شما آماده گردد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۱:۲۷ توسط:سعيد مهراني موضوع:

دانلود فيلم پنج ستاره

دانلود فيلم پنج ستاره با كيفيت عالي و فرمت Mp4 و MKV و با لينك مستقيم

احتياج براي دانلود

دانلود فيلم پنج ستاره با كيفيت عالي و لينك مستقيم | www.Need4dl.ir

كارگردان: مهشيد افشارزاده | ژانر: اجتماعي

مدت زمان: ۹۲ دقيقه | سال انتشار: ۱۳۹۲

فرمت: Mp4 + MKV | حجم: 188 + 454 مگابايت

خلاصه داستان:

«پنج ستاره» داستان دختري است كه براي رفتن به دانشگاه دچار مشكلاتي مي‌شود ...

بازيگران:

شهاب حسيني، همايون ارشادي، ليلا بلوكات، شيرين بينا، اميد روحاني، بهناز جعفري، سحر قريشي و ...

 

 

دانلود نسخه با كيفيت عالي و فرمت MKV ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

دانلود نسخه كم حجم با فرمت MP4 ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

راهنماي دانلود:

پس از ورود به لينك دانلود، روي دكمه Free Download كليك كرده و سپس دكمه Create Download Link را بزنيد تا لينك مستقيم براي شما آماده گردد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۱:۲۷ توسط:سعيد مهراني موضوع:

دانلود فيلم سگ هاي پوشالي

دانلود فيلم سگ هاي پوشالي با كيفيت عالي و فرمت Mp4 و MKV و با لينك مستقيم

احتياج براي دانلود

دانلود فيلم سگ هاي پوشالي با كيفيت عالي و لينك مستقيم | www.Need4dl.ir

كارگردان: رضا توكلي | ژانر: اجتماعي

مدت زمان: ۹۲ دقيقه | سال انتشار: ۱۳۹۲

فرمت: Mp4 + MKV | حجم: 188 + 454 مگابايت

خلاصه داستان:

مهندس جواني در بدو افتتاحيه يك پروژه ملي دچار سانحه‌اي عجيب و شگفت‌انگيز مي‌شود و همين او و ديگران را نيز دچار سردرگمي مي‌كند تا اينكه ...

بازيگران:

ليلا اوتادي‌، عليرضا جلالي‌تبار‌، مهدي سلوكي‌، نيما شاهرخ‌شاهي، قاسم زارع‌، شيرين بينا‌، مرتضي ضرابي‌، فرزاد فرزين (خواننده موسيقي پاپ) و ...

 

 

دانلود نسخه با كيفيت عالي و فرمت MKV ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

دانلود نسخه كم حجم با فرمت MP4 ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

راهنماي دانلود:

پس از ورود به لينك دانلود، روي دكمه Free Download كليك كرده و سپس دكمه Create Download Link را بزنيد تا لينك مستقيم براي شما آماده گردد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۱:۲۶ توسط:سعيد مهراني موضوع:

دانلود فيلم 50 قدم آخر

دانلود فيلم 50 قدم آخر با كيفيت عالي و فرمت Mp4 و MKV و با لينك مستقيم

احتياج براي دانلود

دانلود فيلم 50 قدم آخر  با كيفيت عالي و لينك مستقيم | www.Need4dl.ir

كارگردان: كيومرث پوراحمد | ژانر: دفاع مقدس

مدت زمان: ۹۲ دقيقه | سال انتشار: ۱۳۹۲

فرمت: MP4 + MKV | حجم: 188 + 454 مگابايت

خلاصه داستان:

 «50 قدم آخر» سرگذشت واقعي يكي از نيروهاي اطلاعات عمليات لشگر زرهي 8 نجف اشرف در عمليات والفجر 4 را نمايش مي‌دهد كه براي شناسايي به يك منطقه مين‌گذاري شده در خاك عراق مي‌رود و 17 روز تمام با پايي زخمي انتظار مي‌كشد تا بالاخره به كمكش مي آيند ولي…

بازيگران:

بابك حميديان، طناز طباطبايي و ...

 

 

دانلود نسخه با كيفيت عالي و فرمت MKV ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

دانلود نسخه كم حجم با فرمت MP4 ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

راهنماي دانلود:

پس از ورود به لينك دانلود، روي دكمه Free Download كليك كرده و سپس دكمه Create Download Link را بزنيد تا لينك مستقيم براي شما آماده گردد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۱:۲۶ توسط:سعيد مهراني موضوع:

دانلود فيلم انارهاي نارس

دانلود فيلم انارهاي نارس با كيفيت عالي و فرمت Mp4 و MKV و لينك مستقيم

احتياج براي دانلود

دانلود فيلم انارهاي نارس با كيفيت عالي و لينك مستقيم | www.Need4dl.ir

كارگردان: مجيدرضا مصطفوي | ژانر: اجتماعي

مدت زمان: ۹۲ دقيقه | سال انتشار: ۱۳۹۲

فرمت: MP4 + MKV | حجم: 188 + 454 مگابايت

خلاصه داستان:

آدمي كه منتظر است هيچ نشاني ندارد... هيچ نشانه خاصي... فقط با هر صدايي بر مي‌گردد ...

بازيگران:

آنا نعمتي، پژمان بازغي، مهران رجبي، قطب الدين صادقي، رابعه مدني، شبنم معززي، ساقي زينتي، مجيد مشيري و ...

 

 

دانلود نسخه با كيفيت عالي و فرمت MKV ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

دانلود نسخه كم حجم با فرمت MP4 ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

راهنماي دانلود:

پس از ورود به لينك دانلود، روي دكمه Free Download كليك كرده و سپس دكمه Create Download Link را بزنيد تا لينك مستقيم براي شما آماده گردد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۱:۲۶ توسط:سعيد مهراني موضوع:

دانلود فيلم شيار 143

دانلود فيلم شيار 143 با كيفيت عالي و فرمت Mp4 و MKV و لينك مستقيم

احتياج براي دانلود

دانلود فيلم شيار 143 با كيفيت عالي و لينك مستقيم | www.Need4dl.ir

كارگردان: نرگس آبيار | ژانر: اجتماعي

مدت زمان: ۹۲ دقيقه | سال انتشار: ۱۳۹۲

فرمت: MP4 + MKV | حجم: 188 + 454 مگابايت

خلاصه داستان:

الفت زني است كه منتظر پسرش هست؛ خبرهاي خوبي براي او مي رسد، ولي امتحان بزرگي هم در راه دارد و ...

بازيگران:

مريلا زارعي، مهران احمدي، گلاره عباسي، جواد عزتي، حسام بيگدلو، يداله شادماني ،زهرا مرادي،علي نفيسي و ...

 

 

دانلود نسخه با كيفيت عالي و فرمت MKV ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

دانلود نسخه كم حجم با فرمت MP4 ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

راهنماي دانلود:

پس از ورود به لينك دانلود، روي دكمه Free Download كليك كرده و سپس دكمه Create Download Link را بزنيد تا لينك مستقيم براي شما آماده گردد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۱:۲۵ توسط:سعيد مهراني موضوع:

دانلود فيلم فصل فراموشي فريبا

دانلود فيلم فصل فراموشي فريبا با كيفيت عالي و فرمت Mp4 و MKV و لينك مستقيم

احتياج براي دانلود

دانلود فيلم فصل فراموشي فريبا با كيفيت عالي و لينك مستقيم | www.Need4dl.ir

كارگردان: عباس رافعي | ژانر: اجتماعي

مدت زمان: ۹۲ دقيقه | سال انتشار: ۱۳۹۲

فرمت: MP4 + MKV | حجم: 188 + 454 مگابايت

خلاصه داستان:

داستان زني است كه قصد دارد گذشته تاريك خود را فراموش كند. اين درحالي است او اسير عشق نافرجام مردي مي شود ...

بازيگران:

ساره بيات، امين زندگاني، شهين تسليمي، هومن كيايي، مرجان سپهري، ماجين موسوي، سعيد فرجي و ...

 

 

دانلود نسخه با كيفيت عالي و فرمت MKV ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

دانلود نسخه كم حجم با فرمت MP4 ( بزودي )

RioUpload | Uploadboy

دانلود Download

 

راهنماي دانلود:

پس از ورود به لينك دانلود، روي دكمه Free Download كليك كرده و سپس دكمه Create Download Link را بزنيد تا لينك مستقيم براي شما آماده گردد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۱:۲۵ توسط:سعيد مهراني موضوع: